Alla inlägg under februari 2011

Av Bella - 28 februari 2011 09:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bella - 25 februari 2011 11:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bella - 23 februari 2011 22:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bella - 21 februari 2011 10:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bella - 20 februari 2011 14:53

  

Morgonmys i sängen

Av Bella - 19 februari 2011 22:23

Tack alla ni som ville vara med och fira Folke-gubben!

Han var så duktig under dopet, vi är så stolta över honom,

hans mamma grät tillomed mer än honom!;-)

Tack för alla fina presenter han fick, nu ska vi beställa massor

av fina foton och fylla huset!

Och slutligen tack för all hjälp vi fått med dopet!

 Ni är guld värda!

Av Bella - 19 februari 2011 22:14

  

Jim Uno FOLKE

Av Bella - 19 februari 2011 21:58

Var inte rädd, jag går bredvid dig.

Kom ta min hand, jag håller i dig.

Här i min famn, kan du våga tro.

Sänk dina murar, jag ger dig ro.

 

För att jag älskar dig, så som du är

och jag vill ge dig allting jag har.

Låt mig få bära dig när du är svag,

för du betyder allting för mig.

Var inte rädd, jag går bredvid dig.

 

Nu är jag din och nu kan jag andas.

Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.

Se på oss nu, livet är vårt.

Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

 

För att jag älskar dig, så som du är

och jag vill ge dig allting jag har

och låt mig få bära dig när du är svag,

för du betyder allting för mig.

 

Ja, jag ska älska dig så som du är

och jag vill ge dig allting jag har.

Så låt mig få bära dig när hoppet sviker.

Du betyder allt för mig.

Var inte rädd, jag står bredvid dig

för du betyder allt för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards