Alla inlägg under augusti 2012

Av Bella - 28 augusti 2012 21:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bella - 23 augusti 2012 18:39

Reima tec overall strl 80 i nyskick

 

Hör av er!

Av Bella - 23 augusti 2012 09:11

Igår åkte jag och Folke med mor och far på ikea, Folke var överlycklig då vi åkte husbussen=)

Det slutade med att 3 av 4 grejjer från "önskelistan" bockades av!

Så imorse stod Folke i sitt nya kök och grillade korv;-)

Folke fick även äta sin premiärglass, dock är slut med allt som heter

sötsaker då han vägrar borsta tänderna!

Jag får mer ork och inspiration till att göra saker här hemma, dock lever vi fortfarande på sparlåga då vi åker till thailand i december, så det är bara att bita ihop och gilla läget, varje lite slant är värt att spara!

Men sen i januari då jag förhoppningsvis fått mig ett jobb då ska jag fixa här hemma!

Nää nu kommer snart mamma som jag ska lifta upp med till jobbet!

Av Bella - 20 augusti 2012 21:31

Det är ju bara 3 månader kvar till Folke fyller 2 år så här kommer lite grejjer han önskar sig;-) (OBS FINNS RISK ATT MAMMAN HINNER KÖPA DESSA OM SUPERDUPER ERBJUDANDEN KOMMER);-)

       

Av Bella - 18 augusti 2012 14:23

Igår spenderade vi dagen på strandängsbadet, Folke var helnöjd med full uppmärksamhet från både mamma och pappa, vilket han också behöver ibland! Efter badet åkte vi hem och åt smaskig en kycklingsallad innan det var dags för F att åka ut med mormor och morfar till stugan!

Jag och J gick på bio(snabba cash 2) och hade lite egentid, vilket också behövs ibland=)

På lördag utspelade sig pulingcupen här i byn, vi såg någon match och pojkarna åt en hamburgare innan vi gick hem igen! Vi bestämde oss för att åka ut i stugan i sista stund,

där vi grillade och badade bastu, vi hade FF då mor och far var och åt surströmming;-)

Folke älskade bastun, sen slocknade vi alla tre i soffan!

På söndag kom farfar och Jims farbror förbi, vi pysslade på lite här hemma, sen blev vi less och åkte och hälsa på familjen Nilsson/Vikström då vi inte setts på hela sommaren!! Och sen tog helgen slut...igen..

Idag har vi varit ledig, men imorgon återgår vi till vardagen, Folke ska på dagis och jag ska jobba...

Av Bella - 6 augusti 2012 08:05

Av Bella - 6 augusti 2012 08:04

Jag skulle ha lyssnat på alla andra, ingen idé att kolla väder-appar då det ändå inte stämmer! Planen var att åka ut till stugan och sola och bada men vädret ser mer ut att lova regn! Jag är ju by-the-way ledig idag=) Vi ska umgås med tjejjorna och bara mysa!

Av Bella - 6 augusti 2012 08:04

Jag skulle ha lyssnat på alla andra, ingen idé att kolla väder-appar då det ändå inte stämmer! Planen var att åka ut till stugan och sola och bada men vädret ser mer ut att lova regn! Jag är ju by-the-way ledig idag=) Vi ska umgås med tjejjorna och bara mysa!

Ovido - Quiz & Flashcards